Seminar: Usklađivanje poslovanja s GDPR

Trajanje: min 6h - 8h

Način održavanja: InHouse, OnLine

Edukacija je namjenjena organizacijama koje samostalno provode usklađivanje svog poslovanja s GDPR.

Usklađivanje poslovanja s GDPR pruža cjelovit pregled GDPR zahtjeva za organizacije kako bi proveli program usklađenosti prema GDPR-u. Polaznici će naučili kako utvrditi potrebne organizacijske i tehničke mjere zaštite, provoditi procjene utjecaja na zaštitu podataka, ispunjavati zahtjeve ispitanika i osigurati da mogu pomoći svojim organizacijama u ispunjavanju ostalih obveza iz GDPR-a. Program je namijenjen zaposlenicima aktivno uključenim u proces usklađivanja za razumijevanje i provođenje zahtjeva GDPR u vlastitim poslovnim procesima.


PROGRAM:

  • Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR)

  • Nadzor i  postupanje nadzornog tijela (AZOP)

  • Moguće kazne i naknade šteta s aktualnim primjerima i objašnjenjima

  • Službenik za zaštitu podataka

  • Načela obrade osobnih podataka

  • Zakoniti temelji za obradu osobnih podataka

  • Prava ispitanika 

  • Komunikacija s ispitanicima, odgovaranje na postavljene zahtjeve s primjerima iz prakse

  • Tehničke i organizacijske mjere zaštite

  • Što sve usklađivanje poslovanja može podrazumijevati

  • Daje odgovore na pitanja koje mjere zaštite podataka je preporuka urediti s obzirom na konkretno poslovanje i kako implementirane mjere održavati aktualnima (uključuje politike, interne procedura i drugo)
    • rasprava o najznačajnijim procesima koji se vode unutar organizacije i mjerama zaštite
    • rasprava o mogućim tehničkim mjerama zaštite s obzirom na obrade koje se vrše a u skladu s  financijskim mogućnostima
    • rasprava o mogućim organizacijskim mjerama zaštite i metodama implementacije s obzirom na posebnost i stvarne potrebe organizacije

  • Procjena učinka na zaštitu podatka i prethodno savjetovanje
    • Prepoznavanje potrebe za provođenjem procjene s primjerima iz prakse
    • Način provođenja procjene
    • Analiza primjera iz prakse

  • Evidencija aktivnosti obrade, ustrojavanje i vođenje zbirki 
    • utvrđivanje aktivnosti obrade
    • ustrojavanje i vođenje evidencije
    • vježba s primjerima iz prakse

  • Mjere zaštite osobnih podataka u kontekstu radnih odnosa

  • Obveza na povjerljivost obrade zaposlenika i trećih osoba

  • Izvršitelji obrade i uređenje odnosa 
    • Utvrđivanje izvršitelja obrade s primjerima
    • Odgovornost izvršitelja
    • Podizvršitelji obrade i njihova odgovornost
    • Uređenje odnosa s izvršiteljima
    • Izazovi i najčešći propusti pri uređenju odnosa
    • Provjera izvršitelja
    • Primjeri iz prakse
    • Vježba na primjeru izvršitelja organizacije kod koje se provodi edukacija

  • Međunarodni prijenosi

  • Postupanje u slučaju incidenta
    • utvrđivanje incidenta
    • utvrđivanje mogućeg rizika za prava i slobode ispitanika
    • obavještavanje ispitanika
    • izvještavanje nadzornog tijela

  • Videonadzor i obrada osobnih podataka

    • Obrada osobnih podataka putem videonadzora
    • Priprema potrebnih procedura
    • Obavijest o provođenju videonadzora
    • Vježba

  • Web stranica i obrada osobnih podataka

  • Rasprava